Jyllinge Kabel-tv Forening - Stofa Jyllinge????????

 

StartsidenDownloadsNyheder

Brugerr?d

Stofa har i 2014 nedsat et Brugerr?d  for Jyllinge, der, forel?bigt frem til 2019,  skal varetage deres kunders interesse i relation til Stofa.

Brugerr?dets form?l er at:

?         Varetage kundernes interesse i relation til Stofa

?         Indg? i en mediator-lignende rolle, n?r der kan v?re brug for dette

?         Dr?fte programudbud og lignende med Stofa

  • Underst?tte Stofas virke i omr?det gennem r?dgivning omkring lokale forhold, der kan have indflydelse p? Stofas salg, service og ?vrig ageren inden for tv- og internetforsyning i lokalomr?det
  • Tilse at Stofa overholder k?bsaftalen fra 2014 vedr. antenneanl?gget
  • Assistere Stofa i forbindelse med information til ejendomsm?glere m.v. om tilslutningsmuligheder

Brugerr?det besvarer endvidere henvendelser fra offentligheden, myndigheder m.v. ang?ende Jyllinge Kabel-tv Forening - ogs? efter foreningens oph?r.

Brugerr?det kan kontaktes p? mailadressen: Brugerr?d Jyllinge

Brugerr?det best?r af f?lgende medlemmer:

Formand

Carit Petersen

Krydservej 11

e-mail

2383 3836

Dan Borum Poulsen

Gondolvej 27

e-mail

4673 2393

Ole Luthmann

Fl?devej 17

e-mail

4678 9295

Suppleant:

 

Kurt Schou

Korvetvej 19

e-mail

4678 8464

Foreningens likvidator og officielle adresse frem til foreningens oph?r d. 22. januar 2018

E.K. Administration A/S v/administrator Eskild Kyhn
Frederiksberg Alle 18-20, 1820 Frederiksberg C. 
Telefon: 3313 2180

Sp?rgsm?l vedr?rende foreningen skal fra 22. januar 2018 rettes til Brugerr?det for Jyllinge.

 

Kontaktnumre og -adresser

 

Stofa A/S: 

Stofa Kundeservice ? Ring 88 30 30 30 ? alle hverdage mellem kl. 8.00 ? 19.00

Her kan du f? hj?lp med alle forhold omkring abonnement og regninger. Vil du ?ndre dit abonnement, skal du s?lge din bolig, flytte eller andet, der kan have betydning for din aftale med Stofa, skal du aftale ?ndringerne med Stofa Kundeservice.

Stofa Teknisk Support ? Ring 88 30 30 30 ? alle hverdage dage mellem kl. 8.00 - 22.00 og weekends mellem kl. 8.00 og 19.00

Teknisk Support hj?lper med fejlfinding og teknisk hj?lp omkring dit Stofa abonnement p? TV, internet eller IP-telefoni. Har du internetadgang b?r du inden du ringer for at f? hj?lp dog f?rst tjekke, om hj?lpen evt. kan hentes via Stofas hjemmeside Stofa.dk /Kundeservice. Her finder du diverse brugervejledninger, f?r gode r?d og kan se aktuel driftsstatus.

Stofa Teknisk Support kan fx kontaktes ved: Anmeldelse af fejl p? kabelanl?g og signal*) eller tekniske sp?rgsm?l vedr. radio, tv, internet og IP-telefoni**)

*) Husk: Er fejlen p? f?llesanl?gget, er fejlretningen omfattet af foreningens serviceaftale med Stofa. Men hvis fejlen findes p? egen grund, kommer du selv til at betale for teknikerbes?get. Derfor h?r om din nabo, der er tilsluttet samme stander som dig selv, har den samme fejl som dig. Hvis ja, er fejlen i f?llesanl?gget.

**) Inden du ringer til Stofa om et teknisk sp?rgsm?l eller problem, b?r du ogs? se, om du kan finde svaret via dette link: Stofa kundeservice teknisk support - F? hj?lp til Tv, SmartTv, bredb?nd, telefoni | Stofa.

 

 

 

 

 

 

Audemars Piguet Replica